زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو

زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو را درنظر بگیرید و با توجه به این مسئله به چیدمان طلا و جواهرات و طراحی ویترین اقدام کنید.
زاویه نگاه مشتریان به ویترین از آن حیث حائز اهمیت است که ما را در طراحی و چینش ویترین و محصولات ویترین کمک می کند. شاید افراد زیادی از کنار طلافروشی شما عبور کنند اما در نظر داشته باشید فقط برخی از آنها به طلافروشی وارد می شوند. این افراد قطعاً نگاهی به ویترین طلا داشته اند و به دلیل زیبایی ظاهری آن تصمیم گرفته اند به طلافروشی وارد شوند.
این مسئله نشان می دهد که باید به زیبایی و جذابیت طلافروشی توجه زیادی داشت. توجه به تمامی المان هایی که سبب زیبایی و جذابیت ویترین طلا می شوند، حائز اهمیت می باشد. با توجه به زاویه نگاهی که مشتری به طلافروشی شما دارد، تصمیم گیری کنید که ویترین را چطور دیزاین کنید و چیدمان طلا و جواهرات در آن را چطور انجام دهید.
جهت خرید نیم ست طلا به صورت اقساطی بر روی لینک زیر کلیک کنید
توجه به زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو
چیدمان طلا و جواهرات در ویترین باید به گونه ای انجام شود که تصویر مناسبی به مشتری ارسال شود. فرض کنید که یک سرویس طلا را به گونه ای بچینید که از دید مقابل دقیقاً واضح نباشد و جزئیات آن به چشم نیاید. در چنین شرایطی احتمال انتخاب آن از سوی مشتری بسیار پایین است. لذا طلا و جواهرات را به گونه ای بچینید که تصویر واضحی را به مشتری ارائه دهند.
در زمان طراحی ویترین طلا باید ارتفاع ویترین را به گونه ای درنظر بگیرید که دقیقاً کمی پایین تر از چشمان مشتریان قرار بگیرد و مشتری بدون آنکه نیاز به بالا بردن یا پایین آوردن زیاد سر خود باشد بتواند به طلا و جواهرات دید داشته باشد و آن را مشاهده کند.
طلا و جواهرات موجود در ویترین طلا باید به بهترین نحو، جلوه و خودنمایی کنند. یکی از مواردی که به جلوه زیباتر و جذاب تر آنها کمک می کند، قرارگیری در موقعیت درست است تا به خوبی در معرض دید مشتری قرار بگیرد.
اجرای ویترین با درنظر گرفتن زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو
ارتفاع ویترین اصلی باید نزدیک به 90 تا 130 سانتی متر باشد. اگر ارتفاع ویترین بالاتر یا پایین تر از این محدوده باشد، قطعاً طلا و جواهرات به خوبی به نظر مشتری جلوه نمی کند. حتی در این شرایط ممکن است مشتریان پس از چندین دقیقه دیدن ویترین، حس اذیت کننده ای داشته باشند. لذا دقت کنید که ارتفاع ویترین از محدوده 90 تا 130 سانتی متر خارج نباشد و در همین بازه باشد.
ساخت ویترین در ارتفاع مناسب کمک می کند که طلا و جواهرات دارای دید مناسبی باشند و با زاویه دید مناسب به مشتری نمایش داده شود. این ارتفاع بر اساس زاویه دید مشتری تنظیم شده است و مشخص شده است که اگر ویترینی در این ارتفاع ساخته شود متناسب با زاویه دید مشتری می باشد.
بیشتر بخوانید
نورپردازی متناسب با زاویه نگاه مشتری
مسئله مهم دیگر در ارتباط با زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو ، نورپردازی ایده آل است. نورپردازی ویترین باید به صورتی انجام شود که بهترین دید را مطابق با زاویه دید مشتری ارائه دهد.
در واقع نورپردازی اصولی موجب می شود که دید طلا و جواهرات از زاویه دید مشتری ایده آل و واضح باشد. اگر نورپردازی مناسب صورت نگیرد ممکن است سایه ایجاد کند و طلا و جواهرات به صورت واضح و شفاف به نظر مشتریان نیاید. لذا دقت کنید که نورپردازی با عدم خودداری از ایجاد سایه ایجاد شود.
همچنین در زمان نورپردازی دقت کنید که نور زیاد و حداکثری به گونه ای که آزاردهنده باشد، ایجاد نشود و نورها مزاحمتی برای چشم مشتریان نداشته باشند. مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که نورها به کدام بخش تأکید بیشتری داشته باشند و کانون نورپردازی دقیقاً کدام بخش از ویترین طلا باشد.
چطور مشتریان را درگیر و مجذوب ویترین طلافروشی کنیم؟
اگر به زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو و نکات اجرای ویترین طلا توجه داشته باشید می توانید ویترین طلافروشی را خارق العاده طراحی و اجرا کنید.
مسلماً زمانیکه ویترین لوکس و لاکچری باشد، مشتری به آن توجه می کند. بنابراین برای طراحی و اجرای ویترین طلافروشی مجذوب کننده اصلاً کار سختی ندارید و با توجه به تمام نکات و ایده هایی که به خلق یک ویترین زیبا کمک می کند می توانید ویترین طلافروشی را حرفه ای طراحی و اجرا کنید. برخی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر است:
- نورپردازی حرفه ای
- المان های شیک و زیبا مانند مانکن های طلای به روز و جذاب
- چیدمان درست طلا و جواهر
- شیشه مناسب
- استفاده از عناصر دکوراتیو
- انتخاب رنگ مناسب
- توجه به هماهنگی میان المان ها
- استفاده از تجهیزات و المان های هوشمند
چطور چیدمان طلا و جواهرات را بر اساس زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو انجام دهیم؟
کافیست که خود را به جای مشتریان قرار دهید و پشت ویترین قرار بگیرید. سپس نقطه ای که مشتری بر اساس زاویه دید خود به ویترین نگاه می کند را روی شیشه علامت بزنید. بر این اساس می توانید چیدمان طلا و جواهرات را به گونه ای انجام دهید که تصویر دقیق آنها را ارائه دهد.
دقت داشته باشید که اگر موقعیت ویترین خاص است و به طور مثال سر نبش یا کنج خیابان است، به قرارگیری طلا و جواهرات در زاویه مناسب بیشتر توجه داشته باشید. طلا و جواهراتی که ریزتر و ظریف تر هستند را حتماً در مقابل ویترین و در یک استند یا مانکن چشمگیر قرار دهید تا دید مناسبی داشته باشند.
اگر به زاویه نگاه مشتری به ویترین طلا از پیاده رو توجه داشته باشید در چینش طلا و جواهرات اشتباه نمی کنید. ویترین هایی که اصولی و حرفه ای اجرا شوند، بسیار جذاب به نظر می رسند و احتمال انتخاب طلا و جواهرات موجود در آنها افزایش پیدا می کند. طلا و جواهراتی که شیک و زیبا هستند در صورت چینش درست و در بستر مناسب، نظر مشتری را به خود جلب می کند. با طراحی حرفه ای ویترین، فروش خود را افزایش دهید.